Results 1 to 6 of 6

Thread: Longtail Racing

  1. #1
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    SC
    Posts
    13,758

    Default Longtail Racing

    Last edited by Catdaddy; 09-24-2013 at 09:51 AM.

  2. #2
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    6,016

    Default

    Crazy little bustards! I want one of those!!

  3. #3
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Chapin SC
    Posts
    4,247

    Default

    Small yeti would help eliminate that bow bounce.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    at halfway swamp
    Posts
    936

    Default

    damn piston looks like its out of a small block chevy, if u see somebody on the river requiring 2 grown men too pull start their 2 stroke lownmower engine then i would suggest backing off....lol
    1542 wareagle w/ 25 johnson
    1436 wareagle w/ 23 gdlt
    14' bugbuster w/ built 40 hammer
    1648 gdsd w/ 27 gdsd
    1650 polarcraft w/ built 40 hammer
    1848 gdsd w/ 35 gdsd
    1503 super-v w/ built 40 hammer
    1650 Joe Hancock special w/ ????

    They speak of my drinking, but never consider my thirst!

  5. #5
    BigBallin's Avatar
    BigBallin is offline prognosticator of prognosticators
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    SummervilleSC
    Posts
    5,572

    Default

    Them dudes is crazy, I love it. With that kinda turnout to spectate, yall reckon in Thailand them boat are the equivalent to watching the Budweiser boat run?
    You can grow up to be just like me....

  6. #6
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Summerville
    Posts
    3,552

    Default

    Says the top speed recorded was 102 mph. I'll be damned if I'm gonna go that fast on a damn glorified boogie board!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •